دلم براتـــــــــ تنگـ شده
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 773
بازدید کل : 19894
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:, :: 9:28 :: نويسنده : mar♡jan

 

http://www.8pic.ir/images/01565771162723037268.jpg

دلم براتــــــــــ تنگ شده...اما من...من میتونم این دوری رو تحمل كنم

به فاصله ها فكر نمیكنم ... میدونی چرا؟؟

آخه...جای نگاهت رو نگاهم مونده

هنوز عطر دستات رو از دستام میتونم استشمام كنم...

رد احساست روی دلم جا مونده...میتونم تپشهای قلبت رو بشمارم

چشمای بیقرارت هنوزم دارن باهام حرف میزنن..حالا چطور بگم تنهام

چطور بگم تو نیستی؟؟چطور بگم با من نیستی؟؟آره!خودت میدونی

میدونی كه همیشه با منی

میدونی كه تو،توی لحظه لحظه های من جاری هستی

آخه...تو،توی قلب منی...آره!تو قلب من.برای همینه كه همیشه با منی

برای همینه كه حتی یه لحظه هم ازم دور نیستی

برای همینه كه میتونم دوریت رو تحمل كنم...

آخه هر وقت دلم برات تنگ میشه

هر وقت حس میكنم دیگه طاقت ندارم....دیگه نمیتونم تحمل كنم

دستامو میذارم رو صورتم و یه نفس عمیق میكشم....

دستامو كه بو میكنم مست میشم...مست از عطر ت.

صدای مهربونت رو میشنوم ...و آخر همهء اینها...به یه چیز میرسم

به عشق و به تو.....آره...به تو....اونوقت دلتنگیم بر طرف میشه...

اونوقت تو رو نزدیكتر از همیشه حس میكنم....اونوقت دیگه تنها نیست

حالا من این تنهایی رو خیلی خیلی دوسش دارم..

 

به این تنهایی دل بستم...حالا میدونم كه این تنهایی خالی نیست...

پر از یاد عشقه.. پر از اشكهای گرم عاشقونه ...

واقعا چه لحظه زیبایی

جات خالی ..
کاش توهم تو این ضیافت بودی !!!!
 



نظرات شما عزیزان:

شیطون بلا
ساعت9:08---16 مهر 1392
سلام قل دومم دلم برات خیلی تنگ شده خوبی خوشی من لینکت کردم تو هم حتما لینکم کنی

mehdi
ساعت0:14---13 مهر 1392
قشنگــــــــــــــــه

آریا
ساعت23:20---11 مهر 1392
مهتاب بود
باد بود
تاب من
قلبم
یاد تو
....................
عزیزم!
در کنسرت بزرگ پاییز
جای تو
اشکهای من بود
شعر تو
آواز من بود
کلبه دورمان
کوچک بود
ولی از تو پر بود
.........................


AMIR
ساعت18:01---11 مهر 1392
سلام،ممنون که سر زدی.مطالبت قشنگه.

آریا
ساعت13:38---11 مهر 1392
همه جغرافیا را گشتم
بهتر از جای ما نبود
همه تاریخو رفتم
بهترین زمان زمان ما بود
همه اهنگهای جهان را شنیدم
قشنگتر از اسم تو نشنیدم
همه ادما رو دیدم
زیباتر از تو ندیدم
بودن تو
نفس کشیدنمه
خندیدن تو
بیدار شدنمه
با تو بیدار شدم من عزیزم...






آریا
ساعت12:56---11 مهر 1392
صدای تیک تیک عقربکهای ساعت
صدای بوق ماشینها
صدای تایپ
هر یک
در فضای اتاقم
جریان دارند
ولی
صدای دیگری می آید...
صدای خوب بودن تو
نه از بیرون پنجره ام
نه از داخل اتاقم حتی
از قلبم
قلبی که
فاصله هارا میشکند
فاصله بین من و تو
چنین است
راز جاودانگی من و تو...





خسرو
ساعت11:08---11 مهر 1392
زندگی به من آموخت هر چیز قیمتی دارد ،

پنیر مجانی فقط در تله موش یافت می شود !


خسرو
ساعت11:08---11 مهر 1392
زندگی به من آموخت هر چیز قیمتی دارد ،

پنیر مجانی فقط در تله موش یافت می شود !


خسرو
ساعت11:07---11 مهر 1392
کسی که بهشت را بر زمین نیافته است آن را در آسمان نیز نخواهد یافت خانۀ خدا نزدیک ماست و تنها اثاث آن، عشق است.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: